I made it!

Ja, jag kom faktiskt till jobbet till slut. Tva timmar forsent bara.. Jag hade kunnat vara dar tidigare om jag hade vetat att alla tagen skulle vara installda.

Nu star en quornfarssas och puttrar pa spisen. Jag tvattar och har stadat lite.

Lika bra att fa det gjort innan helgen.

Funderar pa att laga mat till killen i helgen for forsta gangen. Han alskar kyckling, sa jag skulle vilja gora min jerk chicken med rice ‘n’ peas.. Ett problem bara, jag har ingen ugn…

Kan man gora drumsticks i stekpanna? Eller i George Foreman grill?


3 thoughts on “I made it!

  1. Anna says:

    Jag är KÄR i min George Foreman. Blir nästan besviken när jag tänkt laga något som man inte kan laga i den (korv stroganoff till exempel) 😉 x

  2. Mamma says:

    Mat är ju vägen till mannens hjärta!!!

Leave a Reply

