Antligen Fredag!

Trots att det blivit en kortare vecka an vanligt pa grund av snon sa ar det verkligen underbart att helgen ar har!

Jag ar trott (kanske beror pa att jag pratar i telefon halva natterna…) och ser fram emot en lang sovmorgon imorgon!

Tagen verkar ga som vanligt idag, bara lite forseningar.

Pratade med mamma igar, och vi kom fram till att det gar nog bra att gora drumsticks i grillpannan.

Sa jag ska marinera kycklingen idag, och sa lagar jag det imorgon.

Dags att borja rora sig mot jobbet…

En av favoriterna just nu:

Ha en bra Fredag allihopa!

3 thoughts on “Antligen Fredag!

  1. Kor pa valdigt lag varme i sa fall, det ar namligen latt att dom blir branda annars da de ska ligga i ett tag.

    Harligt att du ar tillbaka och bloggar igen, du akte direkt in pa min bloglovin🙂

    Kram

    • Ja jag tankte det, kora valdigt lag varme forst och har nog ett grytlock over. Sen de sista 5 minuterna hoja varmen for att fa en fin yta. Hoppas det blir bra😉
      Jag har saknat att blogga faktiskt, sa det ar kul att vara tillbaka🙂
      Kram

  2. Mamma says:

    Mamma vet bäst!

Leave a Reply

