Helgen ar har

Sitter hemma och vantar pa killen. Kycklingen ligger i kylen och marineras, kommer bli saaaa god🙂

Jag sitter och dricker en kall ol, how very ladylike!

Haha, kolla in den har sidan:

Funny!

Jag alskar jamaican accent, tycker det ar sa otroligt sexigt. Kom och tanka pa en av de killarna jag traffat nu under min dejting period. Han kom fram och pratade med mig nar jag stod utanfor jobbet och rokte. En valdigt attraktiv kille, som var fran Barbados (it was the talk that got me😉 ) Jag gav han mitt nummer efter lite prat och han textade direkt nar jag gatt in igen. Textade fram och tillbaka hela dagen. Gick med pa att ga ut med han. Han var en jattesnall kille, men det klickade aldrig fran min sida. Trots det gick jag ut med han nagra ganger till. Jag ar lite for feg for att dumpa nagon, sa jag slutade bara hora av mig och svara pa text och samtal.

Sen borjade han ringa fran andra nummer for att se om jag svarade.. En kvall var jag, syrran och kompisar ute pa en klubb jag hade varit med honom en annan gang. Min pojkvan kom ocksa dit, fast da var det ganska nytt mellan oss. Dagen efter textade den andra killen mig och sa att han hade sett mig pa klubben med en kille och fragade om det var min pojkvan. Jag sa ja och han borjade skriva en massa saker, typ att han kan gora saker for mig som Obi inte kan (Obi ar alltsa min pojkvan).   Han kan kopa allt jag vill ha och bla bla bla.. Till slut kom det fram att han hade inte alls varit pa klubben, han hittade bara pa det. Han skickade en massa meddelanden och till slut sa jag bara att man kan inte hjalpa vem man faller for. Da sa han “If you’re happy, I’m happy for you”.

Jag trodde att det skulle sluta dar. Men han textar fortfarande, fragar nar vi ska traffas och sant. Varenda gang sager jag att jag ar med min pojkvan, da skriver han inte mer forrans en vecka senare.

Detta var alltsa en kille som jag traffade typ fem ganger…

Naha, dags att fixa till haret lite nu.

Jag permanentade mig i Oktober och det slet verkligen ut mitt har. Speciellt eftersom jag fargar haret typ var tredje vecka. Sa hela den har veckan har jag inte gjort nagot med det. Har bara tvattat det och sen satt upp det. Innan har jag anvant bade skum och harspray varje dag, sa jag kande att haret behovde vila lite. Det kanns faktiskt lite battre nu!

Man kan ju inte pasta att mina inlagg hanger ihop pa nat satt, jag hoppar verkligen mellan olika amnen haha.

Oh well, ha en bra kvall!

xx

6 thoughts on “Helgen ar har

  1. Anna says:

    Som “hårreparation” måste jag rekommendera TIGI Bed Heads balsamspray, den rosa:

    Man märker skillnad efter typ en timme😉 och så doftar den alldeles himmelskt!

    Hoppas att kyckling blev bra och att ni hade en trevlig kväll.

    xx

  2. Anna says:

    Har inte testat att göra laxen ännu då jag har snöat in totalt på kycklingfiléer (på tal om det kom jag på att jag har en burk jerk seasoning i köket, DET måste jag testa)! Andy är inget gigantiskt fan av fisk heller men jag är ensam hemma på måndag kväll så då tror jag att jag ska slå till faktiskt🙂

    Felicity var ju så bra, i alla fall i början… jag hade sådana drömmar om att gå på NYU och äta M&Ms så fort det var pluggdags😉

    xx

  3. Lina says:

    Han är ju helt konstig. Måste skaffa sig något annat att göra!

    Hoppas ni har trevligt i helgen, du och Obi =)

  4. Robert says:

    Stalker varning om man säger så….

  5. […] Bokat :) Speaking of the devil.. January 13, 2010 Killen som jag berattade om HAR holl sig inte borta sa lange […]

Leave a Reply

