Upplaxad

Idag gick det riktigt smidigt att komma hem. Var hemma redan vid halv sex faktiskt.

Idag blev jag upplaxad av en ex pojkvan. Han berattade for mig att jag kommer alltid ha problem med man, pa grund av sattet jag behandlade honom pa. Han sa aven att han ar den enda mannen som nagonsin alskat mig. Sa jag kan fortsatta dejta andra killar, men en dag kommer jag forsta det och han hoppas inte det ar forsent da.

Hmm, tack for den du. Detta ar en kille jag var tillsammans med nar jag var FEMTON AR! Patetisk..

Och allt detta sa han for att han ville komma och halsa pa mig, men jag sa nej.

Jag forstar verkligen inte hur en del manniskor tanker….

5 thoughts on “Upplaxad

  1. Anna says:

    Herregud, vilka stjärnor det finns…

    Hur hade du det med FCC idag? Vi hade ingen interaktion jag och dom idag då alla tåg var inställda. Hela dagen. Hurra! Eller inte……😉

    xx

  2. Robert says:

    Haha! va fan träffar du bara Stalkers????

  3. Lina says:

    Ja han är ju inte klok. Du var 15 år, det är 12-13 år sen.

Leave a Reply

