Ingen inspiration

Har verkligen ingen inspiration eller energi for nagot idag pa jobbet.

Skulle helst vilja ga hem och lagga mig en stund.

Var ute med Monika och Gary innan. Jag drack en latte och dom at lunch. Sa skont att komma ut fran kontoret en stund, trots att jag egentligen inte har tid…

Kanner att jag maste prata med mina chefer for att veta vad som hander. Kanske ar bast att borja soka jobb redan nu.

Maste ta tag i saker sa nat hander.

One thought on “Ingen inspiration

  1. Angelica says:

    Hej! hittade nyss till din blogg🙂 Vad jobbar du med för nåt?

Leave a Reply

