Vilse pa Asda

Njae, inte riktigt kanske.. Men jag gick runt darinne i ca en timme. Fraga mig inte vad jag gjorde, for jag har ingen aning..

Jag gick bara fram och tillbaka i gangarna haha. Det var bara for att jag inte kunde komma pa nagot att laga ikvall.

Jag hade planerat att gora quesadillas med sallad och vitlokssas, men det ar sa mycket jobb med det sa till slut blev det ost och broccoli sas med pasta.

Fredag imorgon 🙂

Direkt efter jobbet ska jag traffa Jess och mina alsklingar som jag verkligen saknar nu! Vi ska ga och ata pa PizzaExpress. Sen kommer Obi saklart 🙂

Vad ska ni hitta pa i helgen?

Tia aka the monster med pojkvannen

Min fina Shanice

One thought on “Vilse pa Asda

  1. Anna says:

    Jag kan också gå runt på ASDA hur länge som helst, det är helt livsfarligt!

    Nej, vi gör inget speciellt för 2½ år – ettårsdagen av att vi flyttade ihop får väl anses firad på Strada ikväll då 🙂

    Vi firar ju förlovningsdag 15:e april och treårsdag 15:e juli, så får väl kanske slå på med något då istället!

    xx

Leave a Reply

