*ingen fantasi*

Nu var denna dagen nastan slut. Jag var ute fran kontoret ca klockan 17:00:09 idag. Sjukt stressigt som vanligt.

Jag ar verkligen trott pa situationen pa jobbet just nu. Men det ar bara jag som kan gora nagot at det.
Ska borja fila lite pa min CV och borja kolla runt lite.

Gary och Monika letar ocksa nytt. Undrar hur dom klarar sig om vi lamnar foretaget alla tre. Det ar ju inte mitt problem i och for sig… Det ar konstigt egentligen, att jag far daligt samvete sa fort jag ens tanker tanken pa semester medans de inte bryr sig om nagot annat an att de far in sa mycket pengar som mojligt. De skiter i att jag gor tre personers jobb och blundar for att jag stressar halvt ihjal mig varje dag..

Naa, dags att sluta klaga och ta tag i det har tror jag!

Mitt hem ska forvandlas till hotell imorgon sa jag storstadade nar jag kom hem. Tvattade aven alla lakan, handdukar och mina klader.

Sitter och kollar pa Celebrity Big Brother. Jag ar verkligen en BB tont. Missar inte ett enda avsnitt. Det brukar visas kl 22 men idag var det klockan 20. Inte mig emot, da kanske jag kan lagga mig i tid for en gangs skull!

Edit 10 mins senare:

Upptackte just att det kommer en del till av Big Brother klockan 10.20.. So much for an early night! Det gar ju inte missa nar det ar utrostning…

Det slutar vid 10.50, da ska TV, lampor och laptopen stangas av direkt!

Leave a Reply

