Jenilla och Joshua far minsann vanta..

Jag dromde att jag var gravid inatt. Magen var jattestor, men den sag helt konstig ut. Inte alls som en normal gravid mage.  Typ mer som ett UFO.

Enligt MyDreamVisions betyder en drom om graviditet foljande:

  • A process or project somewhere in your life
  • Responsibility for another person, animal, etc. somehow in your life
  • Responsibility for self or for your inner child
  • A curiosity about pregnancy

Jag vet inte hur mycket jag tror pa sant har, men det later ju intressant.

9 thoughts on “Jenilla och Joshua far minsann vanta..

  1. Jess says:

    Enligt Nico betyder det att nagon ska do…

  2. Robert says:

    Va f*n jess, sånt vill man inte höra en måndag förmiddag!!!

  3. Jess says:

    Skulle jag vanta med det till eftermiddagen da kanske??
    O det var nico som sa deeeet, not meeee

  4. Lina says:

    När vill man höra det då =)

  5. Fatima says:

    Jag dromde ocksa om att jag var gravid nagongang forra veckan. Det var jattelaskigt for det kandes sa akta.

    Tror att jag kan passsa in pa “curiosity about pregnancy” for jag har tankt pa det ganska mycket for det kanns som om sa manga far barn nu for tiden i min krets.🙂

    Vad sott att du addade mig pa din lista!

    • Det kanske stammer pa mig ocksa, det ar faktiskt manga som ar gravida och nyligen fatt barn. Fast jag har val inte tankt pa det, inte medvetet iallafall.
      Sen pratade jag och pojkvannen om barn, amning och sana saker igar, det kan ju ha med det att gora ocksa..🙂

Leave a Reply

