Oh happy day!

Jag kanner mig sa glad idag! Det kanns nastan som Fredag.. Wishful thinking!

Det blev mycket mat igar, sa jag, Gary och Monika har precis atit resterna:

Idag hamtar Jess och barnen mig nar jag slutar. Vi ska laga lite god mat ikvall och spela Mario pa Wii saklart!

Jag bodde hos Jess mellan jul och nyar eftersom att vara foraldrar var har. Shanice fick Mario i julklapp, men jag och Jessica blev helt beroende av det. Vi satt uppe och spelade halva natterna.
Dagen vara foraldrar akte hem sa korde Jess dom till flygplatsen typ vid 4 pa morgonen. Nar hon kom hem sa skulle hon lagga sig och sova igen men det gick inte sa bra..

Hon sa:

“Jag forsokte sova men det enda jag sag framfor ogonen var Mario”

Haha, det ar verkligen beroendeframkallande!

Jag tomde min Iphone pa bilder idag och hittade en del roliga bilder..

Har skulle jag visa Jess hur rott mitt oga var for att fa lite sympati.. (det fick jag inte..)

Hmm.. Vet inte vad hon gor..

Mojitos, favoritdrinken

En utekvall som borjade sahar. Pigga och glada!

Nagra timmar senare var vi lite trottare..

Sa trotta att Jess tyckte att Renee var en kudde..😉

Nu ska jag aterga till jobbet.. 3 timmar kvar!

xxx

One thought on “Oh happy day!

  1. Mamma says:

    Mmmmmmmm! Börjar bli mojitotime igen!! Gott!

Leave a Reply

