Ryggskott igen?

Usch, jag har sa ont i ryggen. Kanns verkligen som ryggksott igen. Hall tummarna att jag inte vaknar imorgon och inte kan stiga ur sangen.. Tips mottages tacksamt pa hur man kan gora det battre…

Nu har jag iallafall ett rent hem, rena lakan och rena klader.

Idag ar det tydligen “Blue Monday”, the most depressed day of the year. Tydligen sas det att det var forra mandagen, men enligt Wikipedia ar det idag.

Blue Monday-Wiki

Det stammer nog faktiskt inte pa mig, konstigt nog med tanke pa att det ar Mandag. Jag har haft en bra dag idag 🙂 Jag fick goda nyheter pa jobbet vilket gjorde mig valdigt lattad.

Jag tycker det har blivit kallare igen. Forra veckan var det mildare, men idag kandes det kallt igen.Jag langtar till varen och sommaren!

8 thoughts on “Ryggskott igen?

  1. Lina says:

    Pernilla, du ska inte göra mer än vad din kropp tillåter. Det är bra att gå, du ska inte vila bort det. Inte ligga för mycket, och när du sitter ska du helst sitta så långt in du kan och sträcka på dig!
    Ingen hösäck inte =)
    Försök liksom att använda dig av ben och armar så du inte lyfter med ryggen om du förstår!

    Skönt att du fick goda nyheter. Var det något särskilt?
    Jag håller verkligen tummarna för dig Pernilla!

  2. Ja det kanns faktiskt battre sen jag kom hem. Da hade jag ju gatt lite och stadat. Men problemet ar ju pa jobbet, jag sitter ju hela dagarna.. Ar din rygg battre nu?

  3. Anna says:

    Ow, ow, hoppas att det blir bättre! Jag tycker att det hjälper att vara rörlig när jag har ont i ryggen men det är ju inte så himla kul…

    Giftermålet är planerat till försommaren 2011 🙂

    • Ja det brukar hjalpa nar jag ror mig. Jag var radd att jag inte skulle kunna stiga upp idag, men det gick bra 🙂 Det verkar inte som att det blir sa illa som det varit nagon gang forut. Jag ar glad bara jag kan rora mig nagorlunda 🙂

      Spannande med brollop! Blir det har eller i Sverige?

  4. Robert says:

    Jag vill också ha vår. Det var -16 grader idag när jag skulle till jobbet…

  5. Mamma says:

    Du kan inte få bättre väder än en riktig vinter i februari!! Barnen ska ju åka pulka här! Du får väl fråga pappa om råd ang ryggen, han är ju van!

Leave a Reply

