Grattis min fina Lina!

Idag fyller min fina van Lina 28 ar. Grattis grattis grattis!

Jag har kant Lina sen vi var, hmmm 12 ar va? Det ar sjukt vad manga minnen jag har med dig. Jag har haft sa roligt med dig i alla dessa ar! Allt vi gjort, alla sjuka saker vi sagt..

Jag onskar att jag kunde vara i Eskilstuna och fira med dig men jag vet att Lina kommer ge dig en underbar fodelsedag!

Om ni har en minut over, ga garna in pa Linas Blogg och sag Grattis🙂

Ha en underbar dag Lina! Jag ar glad att ha en van som dig i mitt liv! Tack for att du alltid finns dar for mig.

Love you!

3 thoughts on “Grattis min fina Lina!

  1. Lina says:

    Åh Pernilla tack så hemskt mycket =)
    Va fint av dig att sätta ut en sån tjusig bild =)
    Världens vän är du!
    Tack tack tack!!!!

Leave a Reply

