Hemma och mellanlandar

Ar hemma en stund innan jag ska aka och mota Jess. Har lagat lunch tills imorgon. Det blev biffar, potatismos och haricot verts. Det har tagit mig tre och ett halvt ar att tycka om kottfarsen har i England. Jag maste vara varldens mest krasna person nar det kommer till mat, speciellt kott!

Naha, nu ska jag byta om och battra pa sminket lite innan jag aker. Blir nog en sen kvall, vi ska inte motas forrans 21.30.

Ha en trevlig kvall!

One thought on “Hemma och mellanlandar

  1. Mamma says:

    Jaaa!!! DUU är kräsen!

Leave a Reply

