Pasta a la Gary

Det har kommer nog bli en av mina nya favoriter. Gary hade lagat det forra veckan och hade med sig till jobbet.  Sa jag lagade det ikvall. Det gar snabbt och ar otroligt gott!

Satt pa pastavatten. Medans det kokar upp, skala och skar en sotpotatis i sma bitar. Hall pastan i vattnet. Nar det ar ca 5 minuter kvar pa pastan, hall i sotpotatis och farska haricot verts. Nar det ar fardigt, hall av vattnet. Blanda i pesto och parmesan. Jag tog aven lite salt och peppar. Det at jag med halloumi. Jattegott!

Nu har jag antligen fargat mitt har och mina ogonbryn, sa nu kanner jag mig nastan normal igen. Jag har varit lite nere de senaste dagarna (that time of the month). Men nu kanner jag mig battre🙂

Jag ser fram emot helgen. Det blir nog att mota Jess imorgon kvall och ta en flaska vin nagonstans, sen kommer val Obi antar jag.

Vad har ni planerat for helgen?

7 thoughts on “Pasta a la Gary

  1. Robert says:

    Systrarna Svensson med “vineflue” !! =P

  2. Mamma says:

    Mums, ser gott ut! Ännu en rätt att laga till oss när du kommer hem!

  3. […] i en maskin tvatt, baddade rent och stadade. Da blev jag hungrig sa jag borjade laga mat. Det blev Garys pasta fast utan parmesan och halloumi. Istallet la jag till lite andra saker. Mmm vad gott det blev. […]

Leave a Reply

