Grattis Lina och Lina!

Mina fina vanner, Lina och Lina, ska fa barn 🙂

Jag tyckte de hade skrivit sa fint i sina bloggar om det, sa jag kopierade det:

Lina C sager:

“Jag sa till Lina för inte så länge sen att min blogg inte ska handla så mycket om bebisen, att bli förälder, eller något liknande förrän i så fall den har ploppat ut!
Så jag tänker skriva lite grann ibland kanske, men just denna stund vill jag tillägna vår lilla/lille så den vet att vi längtar efter den!
För du är verkligen efterlängtad…
Vi har önskat, hoppats, gråtit, skrattat, haft ONT, rest, och bara aldrig gett upp. Och nu är det bara lika lång tid kvar som det gått innan du kommer till oss!
Vår egna lilla bebis!!
Vi ska bli mammor, föräldrar. Svårt att greppa det!
Men underbart att försöka =)”

Lina  Ö sager:

Nu börjar det väll bli dags att avslöja framtidens gåva.
Vi ska få en liten bebis! 🙂

“Nästan 3 år av försök följt av besvikelse och sorg har äntligen gett högsta vinst.
Vår tur vände och den 5 Juli beräknas Lina och jag att bli mammor!
Lina är den som bär och jag den som hejar på 🙂 Det kallar jag teamwork.
Det känns härligt och väldigt spännande!
Lina är idag i vecka 18. Snart halvtid. Rutin ultraljud på tisdag men vi har ju redan varit på tre ultraljud och sett vår lilla biff på skärmen. För en biff tror jag att det är! Vår lilla biff!”
Grattis mina vanner, jag ar sa glad for er skull!

An sa lange ar det tva bebisar pa G  (som jag kan prata om iaf….) bland mina nara vanner. Det ar spannande!  Jag tjatar till mig bilder pa magarna och foljer det med intresse. Nu vet jag inte hur ni ska gora med namnen Jeni & Mayo och Lina & Lina. Det ar inte latt, men ni far val slass om Mini-Penny och Penny Junior 😉

5 thoughts on “Grattis Lina och Lina!

  1. Lina says:

    Åh va fint Pernilla =)
    Vilken fin vän du är!!
    Jag hade rent och slätt tänkt Pernilla =)

  2. Jen says:

    Grattis runkers!!

  3. Lina says:

    Hahaha, tack detsamma!!
    Det hade jag glömt =)
    Och grattis till giftemålet eller vad man säger =)

Leave a Reply

