Sondag kvall

Jag forstar inte hur helgerna kan ga sa fort. Man hinner ju knappt forsta att det ar helg forrans den ar over.

I fredags motte jag Karen efter jobbet. Vi skulle ta en eller tva flaskor vin medans hennes dotter var pa scouts. Det blev inte sa… Det blir det aldrig.

En kille som vi tidigare traffat pa samma pub kom dit och han erbjod sig att kora Karen och hamta Leanne och sen kora hem henne till Karens pojkvan. Sa blev det. Jag satt kvar pa puben och pratade med en annan kille som jag “kanner” sen tidigare. Det slutade med att vi drack 4 flaskor vin och jag gick nar vi hade oppnat den femte..

Det blev lite for mycket, sa jag var INTE pigg igar. Jag lag och halvsov hela dagen. Klockan fyra tvingade jag mig att stiga upp och duscha. Sen madde jag lite battre. Tydligen hade jag snarkat riktigt hogt och aven pratat i somnen. Pa svenska hoppas jag😉

Nar jag val var lite piggare blev det en tripp till Ikea och Tesco. Jag behovde lite doftljus och sa ville jag ha svenskt brod. Antligen har jag hittat en kille som foljer med mig till affarer utan att tjata om att jag ska skynda mig!

Nu ar maten fardig, Chicken a la King igen.

One thought on “Sondag kvall

  1. Lina says:

    Haha, va snällt av honom =)

Leave a Reply

