Rent och fint!

Nu har jag stadat och tvattat. Sitter nu med en massa tanda ljus och myser i min ensamhet. Jag ska poppa lite popcorn och sen kolla pa Dreamgirls har jag tankt mig. Det maste vara en av de basta filmerna nagonsin. Den visades for ett tag sen pa Film4 sa jag spelade in den da.

Nasta vecka bar det av till Sverige. Jag ser verkligen fram emot det.

Egentligen borde jag stannat kvar nagra timmar extra pa jobbet for jag har sa otroligt mycket att gora, men jag orkade verkligen inte idag.

Nya tag imorgon!

2 thoughts on “Rent och fint!

  1. Lina says:

    Jag tyckte den filmen var helt okej. Jag måste också poppa popcorn idag… Tack Pernilla!!

Leave a Reply

