Klant!!!

Jag har gjort det igen! Jag var sa duktig idag och vaknade 45 min tidigare an vanligt och gav mig ut pa en snabb promenad. Guess what, jag ramlade och skadade mitt kna igen!

Jag fattar inte vad det ar med mig. S0m min van Harriet sa en gang, det spelar ingen roll om jag har hoga klackar eller platta skor, jag kan ramla hur som helst och vart som helst..

Det ar nat jag gor helt enkelt. Sist det hande i Augusti fick jag en infektion i mitt ben sa jag blev sjukskriven en vecka. Nu har det inte gatt lika illa hoppas  jag, men ont har jag.

Hahahahaa, jag ar en riktig KLANT!

5 thoughts on “Klant!!!

  1. Lina says:

    Men shit Pernilla, jag vet inte hur många gånger jag har sett blåmärken på ditt knä =)
    En gång jag kommer ihåg väldigt väl är studenten, och det är 9 år sen=)
    Hur gick det denna gången?

    • Haha jadu, det hander lite for ofta faktiskt.. Ja, studenten var nog en av dom varsta gangerna… Fattar inte hur jag gor det, gang efter gang😉
      Det gick ganska bra tror jag, vi far se senare😉

  2. Robert says:

    Hahaha! Men man kan ju säga att du verkligen har att
    brås på…

  3. Harriet says:

    Naaaaaaa..nu får det vara nog;) Se jag har alltid rätt…du är och förbli min RAMLANDE FÖR INGEN ANLEDNING bästavän hahahahhaha ….Okay skämt åt sidan hoppas du inte blir lika dålig som sist;) Miss you

Leave a Reply

