Date med Jeni

Det gick bra pa sjukhuset igar. Inget var brutet, det var bara ett ordentligt fall.. Jag ska vila benet, halla det hogt och ha is pa nar jag kan. Det kan ta upp till fyra veckor att laka sa dom.

Jag var helt slut nar jag kom hem igar sa jag somnade tidigt.

Efter jobbet akte jag direkt till West Hampstead och motte Jeni for att ata middag pa PizzaExpress.

Jag drack en flaska Prosecco som Jeni fick posa med🙂 (hon ater ju for tva, sa det ar lika bra att jag dricker for tva…😉 )

Vi at var vanliga forratt, Bruschetta con funghi

Sen at jag en Quattro Formaggio med champinjoner

Pa vag hem gick vi in pa ett bagel bakery for jag ville kopa bagels till lunch imon. Tartorna och bakelserna sag valdigt goda ut!

Nu ar det bara sex veckor kvar for Jeni. Men jag tycker inte hon ar sa stor?!

Sa fin mage🙂 Ser fram emot mini-Pennys arrival! Jag har lovat Jeni att ha mobilen pa varje natt nu sa jag kan folja med om det hander nat. Spannande!

Sa har sag jag ut idag

6 thoughts on “Date med Jeni

  1. Jen says:

    den dar Jeni ser riktigt lacker ut muahahahah

  2. Mamma says:

    fina, bilder på god mat!! Till och med jeni blev ju bra på korten! Kul att få se magen men jag hoppas få se den som är däri snart!

  3. Sara says:

    A pleassure to read about your life pill i dill…hihi!

    Ses snart i Växjö Town…..Men först ska JAG back to London med My lil Pikkney!!! See you dear!

Leave a Reply

