Change of plans

Egentligen skulle jag varit barnvakt ikvall. Sen andrades det och vi skulle vara hemma och spela Mario och ata lite gott. Helt plotsligt skulle jag inte dit, sen skulle jag vara barnvakt igen. Till slut blev det inget alls. Sa jag gick ut och tog nagra ol med Monika och Gary. Sen gick vi till var favorit restaurang och at alldeles for mycket god mat.

Obi kom och lamnade mina nycklar vid jobbet i eftermiddags, sa jag hann “steal a kiss”🙂

Det ar konstigt att det ar helg och han inte ar har. Han har trots allt varit har varje helg sen slutet av November. Jag saknar min baby! Han hade baddat sangen, diskat och forberett en kopp kaffe till mig innan han gick🙂

Ibland undrar jag hur jag hade san har tur att hitta en san har man..

Imorgon kommer han inte heller for han ska spela match pa Sondag morgon. Men han kommer hit direkt efter matchen🙂

Imorgon ska jag traffa tjejerna for att ta nagra glas (eller 7 flaskor ville syrran visst dricka haha) vin. Det ska bli kul!

Nu ar klockan 1.30 sa det ar nog dags att sova lite.

Leave a Reply

