Trott!

Jag var hemma vid 3 igar men gick inte och la mig forrans klockan halv sju. Valdigt onodigt. Vaknade vid 12 och har varit sjukt seg hela dagen. Obi kom efter sin match och var helt forstord. Han hade ont i fotterna, laren, midjan och huvudvark.. Det ar tydligen mitt fel😉 Han brukade spela fotboll en dag i veckan tills vi traffades men eftersom att deras  traning brukade vara pa Sondagar sa skippade han det helt. Nu har han precis borjat spela igen eftersom att deras traning har blivit flyttad till Onsdagar. Han spelade i Onsdags och sa var det match idag. Tranaren hade vagrat byta ut honom sa han spelade hela matchen. Han kommer nog ha rejal traningsvark imorgon!

Nu ska jag krypa ner i sangen och kolla pa nagon film. Jag har haft en riktigt bra helg och pa Fredag bar det av till Sverige🙂

Leave a Reply

