Myror i knat

Ja, det kanns sa. Det kanns som att nat kryper runt i mitt kna som jag skadade forra veckan. Hela knat stramar kanns det som och det kliar som F*N.  Det ar riktigt irriterande! Jag hoppas att det ar for att det haller pa att laka.

Idag var det riktigt tungt att stiga upp pa morgonen. Jag var valdigt nara att sjukanmala mig, men i sista minuten angrade jag mig och tvingade mig att ga upp. Jag var 45 minuter sen, men det ar ju battre an att inte dyka upp alls :)  Det var en riktig stressig dag pa jobbet. Nu ar det bara tre dagar kvar, sen ar jag ledig till den 22a Februari!

Obeda la upp ca 70 bilder fran i Lordags, men det var inte manga som var fina.. Jag var snabb med att ta bort alla taggar ;)  Men har ar nagra

Har precis atit en god quornfarssas (det hade ju inte varit helt fel att befinna sig i E-tuna och fa smaka lite av Linas goda moussaka som hon lagade idag….) och sitter nu och halv-kollar pa en dokumentar om Anna Nicole Smith. Usch vad pinsam hennes reality show var. Det rackte med det lilla dom visade i det har programmet.. Men stackare, hon kan inte matt bra…

Hahaa nu ringde Jess precis och berattade att hon ramlade nyss och slog i sitt kna. Det gar bra for oss i var familj😉

One thought on “Myror i knat

  1. Lina says:

    Jag lovar att du ska få smaka den någon gång!!

Leave a Reply

