Redo for Sverige

Nu har jag packat klart (tror jag). Vi aker ju inte forrans pa Fredag, men jag aker direkt till Jess fran jobbet imorgon. Har rensat ur kylen pa sant som inte kommer halla medans jag ar borta och slangt en massa skrap. Jag ser verkligen fram emot att aka till Sverige nu, det var alldeles for lange sen sist.

Imorgon blir det en stressig dag pa jobbet. De har tagit in en vikarie som ska tacka for mig medans jag ar borta. Sa hela dagen blir till att lara henne allt.. Det var inte sa smart att ta in henne dagen innan bara, jag har redan en massa som maste goras innan jag gar pa semester.. Oh well, det var inte illa att de tog in nagon iallafall.

Nu ska jag kolla fardigt pa The Devil Wears Prada och sen sova tidigt!

One thought on “Redo for Sverige

  1. Lina says:

    Hoppas du får skitroligt här i Sverige =)

Leave a Reply

