Sverige so far

Igar borjade vi dagen med att ga hem till min farmor och halsa pa. Tia akte pulka dit. Hon har tidigare varit radd for snon, men efter en stund rorde hon till och med snon och var sa stolt over det🙂 Sen gick vi hem igen till pappa som lagade mat som jag hade bestallt. Vi at cordon bleu gjort pa kalvfile, pressad potatis och pappas underbara paprikasas. Nettan, Thomas, Robert och Micke kom och at ocksa. Det ar alltid lika roligt att traffa dem, det blir inte sa ofta tyvarr. Vi drack en massa gott saklart. Champagne, mojitos, svensk cider och ol. Sen kom Erica lagom till efterratten som var en choklad parfait med massa olika notter, dumle och marshmallows. Jag, Robert, Micke och Erica akte vidare hem till Mia pa forfest, det var meningen att jag skulle ut men jag var hemma redan innan 22. Ganska skont faktiskt.

Lite bilder fran gardagen:

 

 

2 thoughts on “Sverige so far

  1. Lina says:

    Du ser ut att må bra och ha det kul! Fortsätt så =)

  2. Lina says:

    Tack igen Pernilla för allt det goda du skickade!
    Jag tror att converse -“grejen” är typ som en kortgrej. Till bankkort och sånt!
    Men jag ska absolut ha din bild kvar och sen fylla på med en Linabild och en på lill-fröberg =)
    Tack vännen min!

Leave a Reply

