Hemma!

Nu var semestern over! Jag kom hem inatt klockan halv fyra ungefar eftersom att var flight var 2 timmar forsenad. Jag ar OTROLIGT stolt over mina nieces. De var sa duktiga hela dagen igar. Det var inga problem alls, trots att klockan var sa mycket och de var riktigt trotta.

Jag trodde jag skulle sova lange idag men jag var uppe redan efter 11 nagon gang. Skont att jag tog semester idag ocksa!

Vi har verkligen haft det jattebra i Sverige. Barnen alskade snon och de akte pulka varje dag. Jag har mest tagit det lugnt for en gangs skull. Jag har spenderat mycket tid med mamma och pappa. Det har varit riktigt mysigt! Jag har atit en massa god mat saklart 🙂 Tva dagar fick jag laga mat, mamma och pappa bestallde. Sa i Mandags dag blev det ghaniansk stew med cassava, plantain, rostad sotpotatis och ris. I tisdags lagade jag min jerk chicken med rice ‘n’ peas.

Jeni kom hit idag pa morgonen nar jag hade vaknat och at lite svensk frukost . Sen gick vi och handlade och sa lagade jag mat till oss. Sen at vi svensk chokladpudding med gradde till efterratt. Jag ar fortfarande matt! Nu har magen blivit annu storre, det ar ju inte lang tid kvar nu 🙂 Som vanligt nar man varit bortrest ar det en massa att gora sa jag har tvattat lite, stadat och fryst in all svensk mat. Nu sitter jag och vantar pa Obi. Det ar nastan tva veckor sen vi sags, sa jag langtar verkligen!

4 thoughts on “Hemma!

  1. Jen says:

    snusk!

    du det uppskattas inte att min magstorlek e offentlig lol

  2. Lina says:

    Haha, det lät först som du skrev om din mage Pernilla. Jag tänkte först på vad det inte är lång tid kvar till =)
    Funderade på om du brukar vara så offentlig =)
    Hahahaha

  3. Lina says:

    Smakade du Ballerinas nya kladdkakor??

Leave a Reply

