We are the world for Haiti

Jag ar val typ sist i varlden med att lyssna pa den har laten men jag alskar den! Jag lyssnade pa den i Sverige, men sag inte videon. Idag sa har jag last lite mer om vilka artister som var med och aven tittat pa videon.  Manga av mina favoriter var med, bland annat: T-Pain, Snoop, Drake, LL, Beyonce, Keri Hilson, Gladys Knight, Akon, Melanie Fiona, Usher, Jamie Foxx och manga manga mer. For en full lista pa vilka artister som har medverkat, kolla HAR

Och sa videon forstas:

Ha en bra Mandag! Nu bar det av till jobbet, for forsta gangen pa en och en halv vecka…

Leave a Reply

