Tatuering

Det ar meningen att jag och Erica ska tatuera oss nar hon kommer till London. Jag har velat det lange, men jag ar for feg. Men nu ska det bli av (hoppas jag) Ett litet hjarta pa handleden ska det bli har jag tankt mig. Jag ska dranka hela armen i bedovningssalva sa ska det val ga bra (once again, hoppas jag..) Nu undrar jag, hur lang tid kan det ta att gora en san liten tatuering? Den ska vara ca 1 cm hog och bred. Det ska endast vara konturerna, inte ifyllt. Det kan val bara ta nagon minut?

11 thoughts on “Tatuering

  1. Lina says:

    Haha, stackars dig Pernilla. Det tar ju rätt lång tid… Just kidding!
    Det tar inte lång tid alls!!!!!
    Och det är inte så hemskt som du tror heller. Det jag tyckte gjorde ont var när dom fyllde i tatueringen. Inte konturerna!
    Ska ni göra samma??

  2. Robert says:

    Har du bestämt på vilket håll hjärtat ska vara?

  3. Lina says:

    Men Pernilla, det är ingen fara! Ett litet hjärta går på några minuter bara!!!

  4. Jess says:

    Hon som klippte Tia idag hade tatueringar pa bada handlederna, jattefina var de..men hon sa de gjorde inte alls ont…Hon sa den pa ryggen gjorde ondare…hon gjorde har vid mig sa ni kan komma o gora det har om ni vill!

  5. Du som är livrädd för sprutor kommer att klara det jättebra=)!!! skojar bara, tänk på vad fint det kommer att bli!!

  6. Mamma says:

    OOOOPPPPSSSSS!!!! Jag skrev visst i ditt namn på nåt sätt!!!

Leave a Reply

