Ghana

Jag i Ghana 2003

En av alla de bloggar jag foljer ar skriven av en ghanaiansk-svensk tjej som for nagra ar sen flyttade till Ghana. Nu laste jag precis det har inlagget. Nu kom min langtan (som egentligen aldrig forsvunnit) att flytta till Ghana permanent tillbaka. Jag spenderande sex manader dar 2002-2003. Anda sen dess har jag inte kunnat fa tanken ur huvudet.. Ibland onskar jag att jag fortfarande var lika carefree som jag var nar jag var 18-20. Nu tror jag att jag ar for feg och det kanns som att jag har for mycket har att “ge upp” for ett liv i Ghana.. Kanske nar jag blir pensionar?!

Time will tell….

2 thoughts on “Ghana

  1. Sandra says:

    Nej nej, vänta inte till pensionen, kom tillbaks nu! Ghana är så mycket bättre än 2002-03. Och så är det bara sex timmars flygresa till London, inte så farligt (om man har råd att flyga fram o tillbaka!).

    Försök att hinna med en semesteresa hit iaf. Fast det är klart, kommer du hit vill du nog aldrig tillbaka!

    • Nej det ar ju det som ar risken. Jag kanske stannar dar forever and ever haha🙂 Det jag tanker pa framst ar mina nieces.. Hur ska jag klara mig utan att se dom varje vecka.. Aven om dom inte alltid gillar auntie haha🙂 Men allvarligt, jag saknar Ghana otroligt mycket. Jag kan inte forklara vad det var, men det var som att komma hem, trots att det tog mig minst en manad att inse det😉 Ahhh det ar sa frestande att ge upp allt och bara komma dit.. Decisions decisions… Och nu har du gjort det varre😉

Leave a Reply

