TGIF!

Antligen Fredag! Jag var helt slut igar. Holl pa att somna nar jag kom hem fran jobbet men Obi envisades med att stora mig. Han gick hem vid 21, da at jag min Chicken a la King jag hade lagat. Sen la jag mig for att kolla lite pa TV. Vaknade klockan 1, tvn pa, lampan tand, mobilen i handen. Jag hade fatt 4 texts, trots att den bade vibrerar och later ganska hemskt hade jag inte vaknat. Inte likt mig men jag maste varit riktigt trott.

Helgens planer. Ikvall ska jag traffa Sosso och hennes flickvan som ar i London nagra dagar. Jag har inte traffat henne pa nastan tre ar nu sa det ska bli jattekul! Imorgon ska jag ha en riktigt lang sovmorgon har jag bestamt. Sen kommer Obi nagon gang under dagen. Vi far se vad vi hittar pa. Jag kanner mest for att inte gora mycket alls just nu men det kan andras ganska fort😉

Nu ska jag jobba lite, det ar ju trots allt det jag far betalt for, inte for att sitta har.. Det blir en lugn och skon dag pa kontoret, cheferna kommer inte vara har mycket under dagen.

Ha en bra dag!

Leave a Reply

