Sondag kvall

Nu var denna helgen over. Den har gatt lika fort som vanligt tyvarr. Igar nar jag val hade vaknat akte jag och traffade Jeni och Adenife (aka Mini-Penny). Vi akte vidare till Ealing Broadway dar vi motte upp Jenis mamma och lillebror.  Jag har aldrig varit dar pa dagtid, men det fanns alla affarer jag brukar handla i. Pa Primark hittade jag en jattesot klanning som endast kostade £7.50 🙂 Jag ska nog ha pa mig den imorgon, sa jag tar en bild da. Sen nar vi skulle aka hem var det sa mycket trafik att det tog oss over tva timmar att komma hem.. Det brukar normalt ta en halvtimme. Mini-Penny var sa duktig och sov i min famn hela vagen.

Sen kom Obi nastan precis nar jag hade kommit hem. Vi somnade tidigt bada tva. Idag har vi inte gjort nagonting. Legat i sangen och kollat pa en massa daliga filmer. Nar han hade gatt sa fick jag for mig att borja storstada. Nu ar det fardigt iallafall. Har dammat, skrubbat golvet for hand, stadat listerna, toaletten. Men nu ar det rent och fint i nagra dagar iallafall 🙂 Vantar bara pa mina sangklader som ar i tumlaren. Rakade valja fel program pa tvattmaskinen sa det tog en och en halv timme istallet for 40 min sa nu far jag vanta minst en timme innan det torkat och jag kan badda sangen.

Sitter och kollar pa My big fat gypsy wedding pa More4 just nu. Klockan 22 ar det dags for Desperate Housewives, min favorit 🙂

Hoppas ni haft en bra helg!

Leave a Reply

