Tvatt, tvatt och mer tvatt..

Langtrakig dag pa jobbet idag. De lyckades inte fixa servern vilket betydde att vi nastan inte hade nagot att gora. Irriterande nar man har en massa att gora men inte kan komma at det man behover.. Chefen sa att det kommer inte bli fixat idag, sa jag sa till min assistent att stanna hemma imorgon. Sa att det ar battre hon kommer och jobbar heldag pa Torsdag istallet. Hon blev ju glad iallafall 🙂

Har tvattat tre maskiner tvatt nu sen jag kom hem. Nu ar allt nastan fardigt, ska kora en till maskin imorgon med alla handdukar. Lagade en god falukorvspytt som jag at med kokt broccoli och sugarsnap peas. Gott! Jag kan fortfarande inte forsta att Ikea slutade salja falukorv.. Tur att jag fick plats med en falukorv i resvaskan nar jag var i Sverige 😉

Jag langtar verkligen tills pa Fredag da Erica, mamma, pappa, Nettan och Thomas kommer! Det ska bli sa kul! Skont med nagra dagar ledigt nasta vecka ocksa. Jag, Erica och Jess (du ska val me??) ska ut pa Lordag, det blir nog att inviga mina nya boots da. Ska bara komma pa nagot fint att ha till…

Naha, dags att diska lite och sen hamta sista tvatten.

Leave a Reply

