Friday!

Antligen Fredag! Den har veckan har gatt riktigt fort faktiskt. Idag kommer antligen Erica. Det ska bli saaaaa kul! Och mamma, pappa, Nettan och Thomas saklart πŸ™‚

Jag och Obi var lata igar och bestallde chinese. Det blev en massa mat sa jag har over till lunch idag. Han gick hem vid 21 ungefar. Jag somnade typ vid 12 och sov hela natten utan att vakna en enda gang. Jag kanner mig riktigt utvilad idag!

Det blir en lugn dag pa jobbet idag hoppas jag, sen ar jag ledig Mandag, Tisdag och Onsdag nasta vecka. Harligt!

4 thoughts on “Friday!

  1. Mamma says:

    Guuuud va kul!!!!

  2. Linda says:

    Hoppas du far en underbar (och lang) helg!!!

    x Linda

Leave a Reply

