Here I go again..

Ar ni trotta pa mitt tjat om Obi an?😉 Sorry, men jag kan inte hjalpa det…. Han mobbar jamt mig och sager att mina lappar ar sa sma (det ar dom inte faktiskt, bara om man jamfor med hans😉 ) Om den forsta bilden har under sager han att det verkligen syns. Bada mina lappar ar lika stora som hans overlapp. Men kollar man pa andra bilder pa mig sa ser man att jag faktiskt har ganska sa stora, fina lappar haha.

Kolla, det ar Jess som har mini-lappar😛 De syns ju knappt pa denna bilden!

Jag vill bara ga hem nu, sitter och raknar ner.. Har haft en lugn dag idag, skont nar det ar Fredag! Ska hem och stada undan lite och sen ska jag nog mota en kompis i Golders Green och ta en ol i vantan pa att Erica kommer med bussen fran Stansted.

One thought on “Here I go again..

  1. Harriet says:

    hahahahaha först tänkte jag ; faaan vad den tjejen var lik mig men sen såg jag att det var jag hahaha ja snacka om små läpper jämfört med mina jätte hahahah saknar er kul att man hamna på din blogg utan att ens vara i London du är för söööööööööööööt kram Love you

Leave a Reply

