Ensam igen..

Nu har Erica tyvarr akt hem😦 Vi har verkligen haft det jatteroligt. Ska forsoka komma ihag vad vi gjort de har dagarna.

Fredag: Som jag skrev i Lordags sa var vi ute pa min lokala bar. Sen satt vi uppe hela natten.

Lordag: Jess hamtade oss och sa var vi hemma hos henne med mina parents+godparents, Jess och barnen. At god mat och drack gott. Sen akte jag , Jess och Erica till Wood Green dar vi drack nagra flaskor vin. Efter puben var det dags for den obligatoriska kebaben i var kebabshop. Vi gick vidare till Turnpike Lane dar Jess tog bussen hem. Obi kom dit och motte oss och vi akte vidare till Muswell Hill. Dar hittade vi en jattebra klubb/bar som jag inte kommer ihag vad den hette. Nar vi fick nog tog vi en taxi hem och sov. Obi sov pa golvet, jag och Erica i sangen.

Sondag: Borjade dagen med att aka till Edgware Road dar vi hittade ett jattemysigt cafe med goda bakelser. Sen akte vi vidare till Piccadilly, Leicester Square, Trafalgar Square, Chinatown mm. Jess motte upp oss i Leicester Square och vi gick till Haagen Dazs. Jag och Erica akte sen vidare till Kilburn dar vi at buffe pa en kina restaurang. Vi avslutade kvallen pa ett shisha cafe i Cricklewood.

Mandag: Vi vaknade ganska tidigt och borjade dagen med att aka och ata pa PizzaExpress pa Baker Street. Sen bar det av till Oxford Street. Erica ville shoppa men hon hittade inte sa mycket. Vi motte upp mamma, Nettan och Shanice pa Charing Cross och tog en taxi med dem till Tottenham Court Road dar de skulle ga pa musikal. Jag och Erica tog tuben hem, kopte lite dricka pa vagen och gick hem och borjade gora oss iordning for annu en night out. Som ni sett fran bilderna hade vi jatteroligt🙂 Jag gillar verkligen Muswell Hill, det finns bra stallen dar!

Tisdag: Vi holl oss i narheten av dar jag bor. Borjade i West Hampsted och sen vidare till Kilburn. Dar shoppade Erica en massa! Sen akte vi till Neasden for att traffa Jeni och Adenife. Det blev en fika pa Subway. Kul att se dom och Erica blev lika kar i Adenife som jag ar🙂 Efter det akte vi till Asda i Wembley for Erica ville forsoka hitta en klanning jag kopte dar for ett tag sen men den fanns inte kvar tyvarr. Sen akte vi hem for att lamna all shoppingen och sen vidare till shisha loungen. Det stallet var verkligen mysigt och det ligger bara 1o minuter promenad fran mig sa dit kommer jag ga igen.

Idag: Erica skulle ta bussen fran Golders Green till Stansted sa vi akte dit och tog en lang fika i varsolen. Jattemysigt. Sen var det dags att saga hejda😦

Det har verkligen varit kul att ha Erica har men tiden har gatt alldeles for fort… Det har blivit mycket festande, alldeles for lite somn och vi har hallt igang hela dagarna.

Nu haller jag pa att bli sjuk. Jag ar alldeles tung i huvudet, ont i halsen och hostig. Tur att jag bara jobbar tva dagar, sen ar det helg.

Har stadat, tvattat, handlat och lagat mat. Nu ska jag ta en dusch och sen krypa ner i sangen och kolla pa Desperate Housewives som jag spelade in i Sondags.

Back to reality😦

3 thoughts on “Ensam igen..

  1. Lina says:

    Det låter som du haft det kanonbra Pernilla =) Det är bra!
    Jag brukar tänka på det när vi höll igång i flera dagar och bara drack. Nu, jag tror inte jag skulle orka 2 dagar i streck ens!

  2. Lina says:

    Det var gamla tider det. Nu är jag så skröplig =) Bara skojar…

Leave a Reply

