Min morgon i bilder

Jag lag och sov nastan hela dagen igar, febern har inte riktigt gatt ner an. Sa jag vaknade tidigt idag, klockan 8 redan. Nu ar klockan inte ens 12 och jag har hunnit med foljande:

Jag ser lite arg ut utanfor Sainsburys

Nu har de borjat salja mjolk i plastpasar. Det kandes nastan som att vara tillbaka i Ghana dar jag drack vatten ur plastpasar.

Har bor jag!

Daruppe, dar fonstret ar oppet

Min Paracetamol hade tagit slut, darav min morgon promenad till Sainsburys.Nu ar lagret pafyllt.

Jag hittade en fin flaskfile, sa jag satte igang en flaskfilegryta.

En massa morotter

Och svensk soya saklart. Nu ska det koka nagra timmar sa kottet blir mort.

En cigarett pa balkongen efter allt mitt jobb. Valdigt fint med strumpor i Ballerina skor, tycker ni inte?

Det var min morgon. Och mannen ligger fortfarande och sover. Men till hans forsvar sa kan jag saga att jag vaknade inatt klockan tva av att han stod och diskade. Det ar ratt!

Leave a Reply

