Ropa inte hej…

Jag yttrade mig nog for tidigt nar jag sa att febern var borta for jag madde inte speciellt bra idag pa jobbet. Det var valdigt stressigt ocksa, det gjorde det inte battre. Imorgon ska vi borja packa och organisera en massa for flytten. Ska bli skont med bank holiday weekend nasta vecka. Fyra dagar ledigt, underbart!

Nu ska jag hamta tvatten i torktumlaren, ta en dusch och sen krypa ner i sangen och kolla pa nagon film. Jag alskar att tanda en massa ljus och kolla pa film nar det regnar som det gor ikvall.

Ha en bra kvall!

Leave a Reply

