Promenad i osregn..

…ar valdigt uppfriskande! Gick ut pa en snabb promenad nar jag kom hem. Det var skont nar regnet kom. Jag blev valdigt blot, men det var mysigt🙂 Jag hade Tia i telefon mesta delen av vagen, hon tyckte det var jattekul att jag blev blot. Men jag var ingen vacker syn markte jag nar jag kom hem, jag hade mascara i hela ansiktet. Stadade lite och la i en maskin tvatt. Jag har redan tvattat tre ggr denna veckan, vart kommer allt ifran? Nu ska jag ta en dusch och sen komma pa nat att ata. Nagot UTAN gradde….

Leave a Reply

