What a day!

Oj vad det var mycket att packa.. Det tog ju aldrig slut. Vid kvart over sex var vi fardiga. Kom hem for ca 40 minuter sen, tog en dusch och oppnade sen en kall ol. Yep, very healthy huh? Det ar ju Fredag🙂 Vi hade faktiskt roligt medans vi packade, speciellt jag och Gary. Vi ar som syskon han och jag. Det roligaste Monika har varit med om var nar vi var hemma hos Gary en kvall, han skulle bjuda pa middag. Han skulle bjuda pa jerk chicken, rice ‘n’ peas, rostad sotpotatis och plantain. Men han hade aldrig lagat nagot av det innan sa det slutade med att han och jag lagade tillsammans. Eller, jag sa vad han ska gora och vi brakade lite men sen fick jag som jag ville till slut.. Monika satt i soffan och kollade pa oss och sa att vi borde ha ett matlagnings-program, hon skrattade som aldrig forr at oss… Det var roligt🙂

Ska mota Obi vid 10pm ungefar, men jag raknar inte med att det blir forrans 11pm nar det galler honom😛 Ska snart borja prova lite klader och se vad det blir ikvall. Jag aterkommer🙂

2 thoughts on “What a day!

  1. Lina says:

    Hade du roligt igår Pernilla?

Leave a Reply

