Sondag

Sitter har och funderar pa vad jag ska hitta pa idag… Det ar ju valdigt fint vader ute!

Fredagen var bra, vi hade kul pa puben. Det blev inga bilder for hur jag an forsokte (och tro mig, jag forsokte verkligen!) sa blev inga bilder bra. Man har sana dagar ibland helt enkelt.Obi pratade med mamma i telefon for forsta gangen i Fredags ocksa. Stackaren var helt nervos! Men mamma ar sa snall sa det gick bra🙂

Igar var vi hemma hela dagen. Jag lagade jollof rice till mannen igen, han alskade det. Skar mig pa fingret pa en konservburk och det vill fortfarande inte sluta bloda. Vi forsokte bli miljonarer pa Lotto och Thunderball men det sket sig😛

Obi har fotbollsmatch idag sa han akte harifran vid 8am. Jag somnade om nar han hade gatt, skont att sova ut🙂

Tror jag ska duscha, plocka iordning lite och sen se vad alla vanner har for sig idag.

Ha en bra dag!

4 thoughts on “Sondag

  1. Mamma says:

    Visst är mamma snäll!!! Ska bli kul att träffa honom nån gång, lättare att prata då!

  2. Robert says:

    Men det blir värre när han pratar med din pappa! =P

Leave a Reply

