Sovmorgon

Jag hade stallt klockan pa 8 for vi skulle vara pa jobbet vid 10. Nar jag vaknade hade jag ett text fran chefen som skrev att det ar ingen mening att vi kommer in forrans klockan 11. Sa jag gick och la mig igen. Nasta gang ringde klockan vid 9.15, steg upp och gjorde mig iordning. Bestamde med Gary att vi skulle ta taget 10.49. Sen ringde telefonen och da var det chefen som sa att det ar ingen mening att komma in vid 11 heller. Sa nu ska vi va dar vid 12.

Nar jag jobbade imon varden i Sverige sa ville jag verkligen ha ett Mandag till Fredag, 9-5 jobb. Nu nar jag har jobbat sa i nagra ar kanner jag ibland att det skulle vara skont att jobba lite olika tider. Inte helger saklart, men kanske kvallar ibland. Men det funkar ju inte dar jag jobbar nu.

Ska gora en kopp kaffe till tror jag..

Favoriten for dagen:

2 thoughts on “Sovmorgon

  1. Lina says:

    Ja Pernilla, förstår att du kanske vill jobba så ibland. Men tro mig, jag som jobbar så, skulle gärna jobba de tider du har =)

Leave a Reply

