Sa var denna dagen slut

Klockan ar redan 22.30 dagen har gatt jattefort. Det gick bra pa jobbet, ignorerade chefen sa gott det gick. Skont att slippa va i samma rum som henne iallafall. Idag borjade hon grata for att hon var sa stressad. Inte lite tarar utan riktigt hulkande. Hon ar verkligen den storsta dramaqueen jag traffat pa i mitt liv..

Allt funkar inte som det ska annu sa det ar lite frustrerande. Internet och emails funkade pa morgonen men vid lunch slutade allt funka. Hoppas det fixas imorgon sa jag kan komma igang med det som maste goras.

Efter jobbet akte jag till Neasden och traffade fina Jeni och Mini-Penny. Det var kul for hon var vaken mycket idag. Hon ar ju sa sot! Arrrgggghhh nu ger jag upp, forsokt ladda upp bilder pa den underbara Mini-Penny i 20 minuter nu men WordPress vagrar samarbeta.. Forsoker fran mobilen sen istallet.

Kom hem och borjade stada och baddade rent. Alskar nar det ar rent och fint! Obi sa precis att jag stadar for mycket, men det blir sa otroligt dammigt hemma hos mig, sa jag maste stada atminstone 3 ggr i veckan for att halla dammet borta sa gott det gar.

Dags att fixa naglarna och sen nagon film innan jag somnar.

Leave a Reply

