Almost there!

En dag kvar.. Ah va skont det ska bli att vara ledig!

Innan Jess borjar skrika annu mer sa ar det tack vare henne jag ska ga pa konserten pa Fredag. Hon och Sarah hade kopt biljetter men sen overraskade Sarah’s pojkvan henne och hade ocksa kopt till han och henne, sa jag fick Sarah’s🙂 (oj vilken lang mening det blev..)  Det ska bli kul!

Jag har varit en snall flickvan idag och marinerat kyckling tills imorgon. Ska aven koka ris idag sa jag kan gora egg fried rice nar jag kommer hem imorgon kvall. Han behover uppmuntran, Arsenal haller pa att forlora. Eller oj, nu var det visst 2-2 sa det finns kanske hopp anda!

Det blir nog nagra ol med Gary och Monika imorgon efter jobbet, fin avslutning pa veckan.

Sitter och kollar pa Ramsay’s Kitchen Nightmares USA. Han ar ganska skrammande faktiskt..

Allt och ingenting blev det nu. Nu ska jag mala naglarna, gjorde aldrig det igar.

De har latarna far garna spelas pa Fredag:

One thought on “Almost there!

  1. Lina says:

    Hoppas du får riktigt roligt på fredag =)
    Och att maten blev god!

Leave a Reply

