April

Redan April, tiden flyger verkligen.. Jag har inte blivit lurad idag, konstigt. Kanske skulle komma pa nat bra och lura Obi.. Hmm, nagra forslag?

Det har varit en bra dag, till och med pa jobbet. Jag har antligen kommit ifatt och tagit igen det jag missade i Mandags och Tisdags. De som ager byggnaden skulle ha Afternoon Tea med oss sa att vi alla kunde presentera oss. Istallet blev det som sagt champagne. Och en massa kakor. Det passar inte riktigt med champagne och kakor markte jag..

Vi fick en Lindt Easter Bunny fran cheferna:

I Brent Cross hittade Tia en hatt hon tyckte om (jag hittade INGENTING! Ett par leggings fran Next bara..):

Nu steker jag Jerk Chicken och har precis oppnat en flaska vin. Vantar pa Obi som sakert kommer vara sen igen, annars blir jag forvanad.

Tack Stina for den gulliga kommentaren i inlagget har under! Det varmde🙂

Ha en bra kvall!

Leave a Reply

