Blackstreet @ indigo2

Klockan ar nu halv Tre och det ar dags att sova. Vi har haft det jattekul! Highlights Fran konserten var: de inledde med nagra rader Fran gotta get you home, nar de sjong don’t leave (WOW!!!), tva ggr sjong de no diggity och hela indigo gungade, avslutet dar de sjong let’s chill. Jag har som vanligt skrattat ihjal mig at min underbara syster. Fast det var inte lika roligt nar hon hallde ut ett glas vin over hela mig, det var dessutom mitt vin som jag nyss hade kopt! Typiskt henne att spilla vin sadar 😉

Jag sag att dru hill ska komma hit I maj, ocksa pa indigo. Det gar ju inte missa…

Naha, dags att sova! Mobilen ar pa ljudlos, imorgon ska jag sova ut! Godnatt!

2 thoughts on “Blackstreet @ indigo2

  1. Jess says:

    Jag hallde inte ut, det var du som puttade det pa min arm…O det spilldes pa mig oxaaaaa!

  2. Yeah right, det var du som dansade sa vilt. Den var faktiskt i den dar hallaren. Du spillde ju hela tiden pa din granne oxa hahahah

Leave a Reply

