Glad Pask

Paskafton idag, men vi ska ju fira imorgon. Det blir en lugn dag idag. Jag har precis reserverat en Nicky Clarke harfon pa Argos som jag ska aka och kopa sen. Sen tror jag det blir Ikea och Tesco. Jag maste verkligen handla, det ar tomt i kyl och frys. Far se om Jeni och Mini-Penny vill folja med.

Jag sov inte sa lange idag, vaknade vid halv tolv. Trodde jag skulle sova hela dagen nastan.

Na, jag ska hoppa in i duschen sa man far nagot gjort idag.

Ha en bra dag!

One thought on “Glad Pask

  1. Mamma says:

    Vi har haft en jättebra dag, frukost på statt och sen hem till Nettan o Thomas och laga och äta påskmat med deras barn och respektive!! Ha det bra imorgon och ät gott!!

Leave a Reply

