Bra dag

Ja, vi hade det jattebra igar. At god mat, umgicks och pratade en massa. Det var Jess, barnen, jag, Richie, Sarah och Brittanie. Shanice flatade som sagt mitt har (ska visa resultatet sen) och sen korde Richie mig hem sa jag var hemma lite efter 12. Efter jag hade gatt hade Shanice flatat Brittanie’s har ocksa. Hon ar sa duktig min alskling! Eftersom att alla affarer var stangda igar sa blev inte maten riktigt som vi hade tankt oss. Men det blev gott anda🙂

Idag ar det tankt att Jeni och Mini-Penny ska komma hit pa middag. Innan det funderar jag att aka till Brent Cross, jag behover verkligen en svart varjacka. Vi far se hur det blir! Maste tvatta idag med.

Leave a Reply

