Stress stress stress..

Sa kan man beskriva min dag. Min assistent var sjuk och eftersom att vi var lediga fredag och mandag var det sjukt mycket att gora. Jag har jobbat non stop. Men tills imorgon har jag tagit in en temp, annars gar det aldrig.

Sitter och vantar pa Obi nu. Arsenal matchen borjar 7.45 sa idag lar Han vara I tid iallafall :p nar det galler fotboll kan Han ju inte vara sen… Lagar jollof rice med kott till honom. Vet inte vad jag ska ata, jag at lunch vid 4 sa jag ar inte hungrig.

Mamma, nu far du skynda dig hit, jag behover permanenta mig igen!

2 thoughts on “Stress stress stress..

  1. Mamma says:

    Jag kommer imorgon om du betalar!!

Leave a Reply

