I’m in love…

Jag ar sa kar, sa kar, sa kar i min underbara pojkvan. Nu har han varit har i tva dagar och nu nar han akt hem saknar jag han saaaa mycket. 5 months on and it’s only getting better!

Nu ska jag testa laga kyckling i min minioven som mina snalla foraldrar kopte till mig. Wish me luck!

One thought on “I’m in love…

  1. Lina says:

    Kommer du ihåg när vi pratade i tele och du sa att du önskar att du hade ett förhållande där man sa såna där “fjantiga” saker som jag o Lina säger hela tiden. Nu är du också sån =)Härligt att höra!!

Leave a Reply

