Underbar dag

Ojojoj vilket harligt vader det ar idag! Helt underbart verkligen!

Nu ar jag hemma. Har varit hemma en stund men jag tvattar och sa har jag stadat. Lite trakigt att gora det pa en san har fin dag, men det ar skont att fa det gjort. Tror jag ska satta mig pa balkongen med en bok och njuta av vadret..

Har ar lite bilder fran dagen:

Lite svart att se, men det ar fin utsikt fran Muswell Hill!

Paparazzi bild 1 pa Jess

Nummer 2

Min fina date!

Min favvo starter. Yummy!

En san har desk organizer vill jag ha pa mitt skrivbord pa jobbet!

Jag vill avsluta med att saga ett stort TACK till alla fina kommentarer ni har lamnat i mitt inlagg fran igar. Det hade jag inte vantat mig! Tack an en gang! Manga kramar till er alla!

3 thoughts on “Underbar dag

  1. Sarah says:

    Men hej sommar!?
    Jag vill också leva the sweet life i London ;D

  2. Jess says:

    Vem e snyggingen som blev med pa paparazzi bild 1 da?

Leave a Reply

