Inget funkar :(

Naha, det ar nog dags att jag ger upp. Laddaren vagrar funka, jag har provat ALLT 😦 ska kolla efter ny pa eBay imorgon pa jobbet. Det har varit en lugn kvall. Var ute pa en promenad I solen, satt pa balkongen och laste medans soppan kokade och tvattade en maskin tvatt. Arsenal spelar just nu mot tottenham sa jag kollar scores var 5e minut. Usch vilken tont jag blivit 😉 idag ringde jag antligen sky och bad dem skicka en engineer sa alla kanaler kan borja fungera igen. Sa de kommer den 24e.

Ska kolla lite biljetter till Sverige imorgon pa jobbet ocksa. Jag och obi vill aka dit I sommar. Mamma: vi vill ha en massa champagne 😉 Robert: gor din bil redo for den dar bilturen du lovat obi.

Naha, nu ska jag kolla vilka filmer jag har inspelade.

Ha en bra kvall!

7 thoughts on “Inget funkar :(

  1. Du fragade var och hur man kan ata sallad pa en takterass…

    Den intogs hemma hos oss pa var takterass och jag slangde saklart ihop den sjalv. Dock ar den valdigt okomplicerad eftersom jag ar lat 😉

    Kram

  2. Attans dar ser man, ber om ursakt for missforstandet!

  3. Mamma says:

    Ni har tur, pappa fick nån champagne häromdan och kommer ni så sparar vi ju den tills dess!!!!!

  4. Robert says:

    Hälsa Obie Trice att kommer han till Sverige i sommar blir det en tur på ringen bakom båten!! 😀

Leave a Reply

