Pretty please!

Usher kommer till London nasta vecka och jag vill sa garna se han! Jess hittade nagon tavling dar man kan vinna biljetter till hans show sa bade jag och hon har tavlat. Jag har inte tur sa jag kommer sakert inte vinna men Jess ar ju turgumman sjalv sa jag hoppas pa det😉 Hon aker till Jamaica pa Tisdag sa jag far hitta nan annan date om vi vinner.

Ni kan ju halla tummarna for oss🙂

Idag ar en valdigt lugn dag pa jobbet. Jag har varit otroligt effektiv hela veckan sa jag har inte mycket att gora. Sitter just nu och kollar pa Svenska Hollywoodfruar.

One thought on “Pretty please!

  1. Jess says:

    Sa klart vinner vi (jag!) kanske far Jamaica vanta om dumma askan inte forsvinner!

Leave a Reply

